جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وصیت شهدا؛ اصرار بر مبارزه با استکبار

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

مقابله با استکبار و مشخصاً آمریکا یکی از مهم‌ترین مضامین وصایای شهداست. در شرایطی که سازش‌طلبان اعتراض به آمریکا و سازشکاران داخلی را در تشییع شهدای غواص نفی می‌کنند، بازخوانی این وصایا اهمیت دو چندان می‌یابد:

شاهدیم که چگونه مستکبرین اسلام را مورد هجوم قرار داده‌اند: یک روز حمله نظامی به میهن اسلامی می‌کنند و یک روز تحریم اقتصادی تا شاید بتوانند این دژ محکم را ویران کنند، چون می‌دانند که اگر اسلام رشد کند و مسلمانان به اسلام حقیقی پی ببرند، بساط ظالمان را به هم خواهند ریخت؛ اما مطمئنیم که کافران نمی‌توانند نور خدا را خاموش کنند و در برابر نیروی لایزال الهی شکست خواهند خورد (شهید علی دامن‌سبز)

 باید همه بدانند که این قدرت‌ها هم پوچ و تارعنکبوت‌اند و ماندگان خوب توجه کنند که زندگی ارزش این را ندارد که انسان زیر بار ذلت برود. وقتی‌که انسان می‌شنود که میلیون‌ها نفر در افریقا و آسیا از گرسنگی می‌میرند و قوی بر ضعیف حاکم می‌شود به این دلیل که زورش بیشتر است، نمی‌تواند ساکت بنشیند و خون‌دل بخورد. تا کی بشنویم که در لبنان مردم بی‌گناه را قتل‌عام کنند و دنیا در برابر این فجایع سکوت می‌کند؟ تا کی تحمل‌کنیم که آمریکا بر تمام امت اسلام اربابی و آقایی کند و دژبان حرمین شریفین باشد؟ تا کی صبر کنیم که شوروی مردم مسلمان و مظلوم افغانستان را قتل‌عام کند و ما بنشینیم و ادعا کنیم که مسلمانان هستیم؟ مگر نه پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) فرمود که اگر مسلمانی از آن‌طرف کرهٔ زمین از شما طلب کمک کند و شما لبیک نگویید مسلمان نیستید؛ و بعد ما بنشینیم و ادعا کنیم که مسلمان هستیم؟ خیر! باید برخیزیم و با خون خود به یکایک مسلمانان خدمت کنیم (شهید داوود یوزپاشی).

ای آمریکا و ای شوروی و ای اسرائیل! ای تمام ابرقدرت‌های پوشالی! بدانید که در مقابل قدرت اسلام پوچ و ناچیزید. ما را هم از جنگیدن در داخل و خارج از کشور نترسانید که به قول رهبرمان تا بانگ «لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله» در جهان طنین نیفکند، مبارزه هست؛ و تا مبارزه هست، ما هستیم؛ و بدانید که … هنوز دعای قنوت تمام رزمندگان ما این است: «اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک» (شهید خلیل رفیعیان).

  • sanaz safaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی