جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

تلنگر/// شأنی که زیر سئوال می رود

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

ظاهرأ موسیقی زیرزمینی ایران انقدر «رسمی» شده است که حتی ارتش هم آن را به «رسمیت» شناخته است.

 این روزها در فضای مجازی کلیپی در دسترس قرار گرفته که امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده زیرزمینی آن را اجرا کرده است.

کلیپی که در کمال تعجب با امکانات داخلی و در بهترین شرایط ساخته شده است! تعجب در این خصوص از جایی نشات می‌گیرد که از مدت‌ها پیش بحث دریافت مجوز برای این خواننده زیرزمینی در بین مسئولان فرهنگی وجود دارد و در گفتگوها و خبرهای مختلفی هم مواضع منفی گرفته شده و اظهار داشته‌اند که به این خواننده مجوزی نخواهند داد.

حالا با نقش بستن تیتراژ انتهایی این کلیپ و عناوینی که در قبال حمایت در تولید از آنها تشکر شده است، شکی نیست که هماهنگی‌ها برای دریافت امکاناتی از قبیل ناو نظامی در سطوح بالا انجام شده است، در صورتی که برای دادن چنین امکانی بی‌تردید تمامی ارگان‌ها پیش از هر چیز در خصوص داشتن و یا نداشتن مجوز از هنرمند اطمینان حاصل می‌کنند. در صورتی که وزارت ارشاد هم در مقاطع مختلف در مورد مجوز دار نبودن این فرد صحبت کرده است.
  • sanaz safaei

نظرات  (۱)

ای پیر زنده دل، از گذشت عمر افسرده مشو؛ هر چند زمانه نیز موی تو را سپید کرده، اما هنوز نیروی عشق که زاینده ی جوانی است از دلت بیرون نرفته است.((گوته))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی