جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

محمد نعیم امینی فرد نماینده حوزه ایرانشهر شد

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ


گفت و گوی پهره با نماینده مجلس دهم حوزه انتخابیه ایرانشهر؛
رهبری عمود خیمه نظام هستند/ معیشت و رفاه اقتصادی مردم اولویت من در مجلس است/ امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد مردم باشم
نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه ایرانشهر گفت:  کشاورزی دانش بنیان، تمرکز اقتصادی بر روی پتروشیمی و معادن، توجه به فرصت های اقتصادی در مرز سرباز و صنایع تبدیلی از دیگر برنامه های مدون اینجانب در این حوزه خواهد بود.

محمد نعیم امینی فرد در گفت و گو با پهره؛ با بیان اولویت های خود در مجلس دهم اظهار کرد: اصلی ترین اولویتی که بنده در برنامه های خود به آن اشاره و ان شا الله در مجلس هم پیگیر آن خواهم بود ؛ مسئله امنیت، اشتغال و توجه به آموزش عمومی و آموزش عالی خواهد بود.

وی پتانسیل های موجود در منطقه را قابل توجه دانست و افزود: متأسفانه به دلیل عدم توجه به زیرساخت ها خیلی از فرصت ها را از دست داده ایم.


دولت با تجهیز زیرساخت ها؛ ورود بخش خصوصی را به میسر کند

امینی فرد عدم انباشت سرمایه از سوی مردم و بخش خصوصی را از عوامل عدم رشد اقتصادی حوزه ایرانشهر دانست و افزود: باید با شناسایی دقیق پتانسیل های منطقه و به کار بستن راه کارهای علمی، عملی و بومی؛ دولت هر چه زودتر زیرساخت ها را آماده نماید تا امکان به فعلیت رساندن بخش خصوصی میسر گردد.

نماینده مجلس ایرانشهرادامه داد: کشاورزی دانش بنیان، تمرکز اقتصادی بر روی پتروشیمی و معادن، توجه به فرصت های اقتصادی در مرز سرباز و صنایع تبدیلی از دیگر برنامه های مدون اینجانب در این حوزه خواهد بود.

وی امنیت پایدار در منطقه را یکی از ملزومات پیشرفت این حوزه عنوان کرد و افزود: امنیت اقتصادی، امید به آینده، اشتغال و جذب سرمایه از جمله آیتم های بهم پیوسته ایی است که با ارتقای امنیت فراهم خواهد شد.

ایران به واسطه مقام معظم رهبری در دنیا مطرح است

امینی فرد تأکید کرد: نقش ولی فقیه در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست؛ ایشان عمود خیمه نظام هستند.

وی اهمیت نقش یگانه و ویژه رهبری در قانون اساسی را نیزیادآور شد و افزود: سیاست های کلی نظام با با مشورت خبرگان؛ توسط حضرت آقا تدوین می شود از این رو بارزترین وجهی که هم اسلامیت و هم جمهوریت نظام را تأمین می نماید ولایت فقیه است.

مردم با مشارکت آگاهانه در انتخابات سیلی محکمی به انگلیس زدند

وی همچنین در واکنش به ادعای گستاخانه انگلیس مبنی بر دخالت در انتخابات هفت اسفند گفت: مردم مومن ایران؛ انقلاب و ارزش های آن را مختص خود می دانند و با بی اعتنایی که به خواست انگلیس از خود نشان دادند؛ سیلی محکمی بر انگلیس زدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه ایرانشهر در ادامه افزود: امیدوارم بتوانم پاسخگوی خوبی به اعتماد مردم باشم.

انتهای پیام/3339

  • sanaz safaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی