جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

ایالات متحده آمریکا  با زیاده خواهی های نژادپرستانه اش به قدری دنیا را به هم ریخته است که با شنیدن یک ربع از اخبار هر گوشه از دنیا به واژه تلخ جنگ مواجه می شویم.

جنگی که خیلی علنی و ...

خونسردانه از سوی ژنرال های آمریکا در گوشه و کنار دنیا؛ خصوصأ در کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه رخ داده است بطوریکه این جانیان با استقرار پایگاههای نظامی در بسیاری از کشورهای ضعیف امروز اقدام به کشتار بی حد و حصر انسانهای بی گناه می نمایند.

آمریکا در افغانستان؛

یکی از کشورهایی که این روزها آمریکا در آن با هدف مبارزه با طالبان پا نهاده است؛ افغانستان است.آمریکا به قدری در این کشور احساس راحتی می نماید که تولید مواد مخدر نیز در این بین به یکی از درآمدهای آمریکا می تواند کمک بسزایی نماید.




آمریکا در عراق؛

دو توجیه عمده برای آغاز این جنگ توسط جرج بوش رئیس‌جمهور وقت آمریکا مطرح شد که یکی از آن‌ها رابطه صدام حسین با القاعده و دیگری نابودکردن سلاح‌های کشتار جمعی عراق بنابر توافق‌نامه ۱۹۹۱ بود ولی همچنان نیروهای آمریکایی با بهانه تراشی های گوناگون در عراق جنایت آفرینی می کنند که پروش داعش زاییده همین حضور سرطانی آمریکا در منطقه است.




انتهای پیام/

  • sanaz safaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی