جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

فروشنده ی ایرانی و خریدار اسرائیلی!

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ق.ظ

فروشنده ی ایرانی و خریدار اسرائیلی!

باید به این پرسش پاسخ داد که چرا سه فیلم آخر این کارگردان برای اکران توسط اسرائیل انتخاب می شوند؟! و به عبارتی اصغر فرهادی فروشنده ی چیست که دشمن خریدار آن است؟!

به گزارش وبلاگ مرجع ایرانشهر؛ وبلاگ "انتظار" نوشت:

 

هالیوود، غول ناپاک سینما و بزرگ ترین تولید کننده ی فیلم در جهان، همواره در خدمت اهداف و سیاست های صهیونیسم و هم و غمش تولید، تبلیغ و ترویج فیلم های هم جهت و مقابله با فیلم های مخالف با سیاست های خود است. اما مشاهده می شود که لابی صهیونیستی آن در اهدای اسکار به وصله ی ناجور سینمای ایران (با وجود ضعف های مبرز ساختاری و داستانی فیلم)، نقشی پر رنگ ایفا  می کند!

صرف نظر از این که انگیزه ی رژیم اشغالگر قدس از اکران فیلم های اصغر فرهادی در سرزمین های اشغالی، گرفتن ژست فرهنگ دوستی، تحریف افکار عمومی جهان از جنایات اسرائیل و داعش و یا هر دلیل دیگری باشد، باید به این پرسش پاسخ داد که چرا سه فیلم آخر این کارگردان برای اکران توسط اسرائیل انتخاب می شوند؟! و به عبارتی اصغر فرهادی فروشنده ی چیست که دشمن خریدار آن است؟!

چند ماه پیش، قبل از اکران فیلم فروشنده در ایران، نویسنده ی این مطلب در یادداشتی با عنوان «جدایی نادر از فروشنده؟!» از دلیل اهدای جایزه به این فیلم از طرف جشنواره ای غربی با اهداف خاص ابراز نگرانی کرده بود و اکنون پس از دیدن فیلم و موضوع آن، مشاهده ی القائات ضد ملی و تلاش برای سست کردن مفاهیم فطری و دینی در آن و با شنیدن اخباری مثل اکران آن در سینماهای دشمن ایدئولوژیک جمهوری اسلامی، علت آن نگرانی ها به خوبی مشخص شده است.

و اما از همه ی روشنفکر نمایان از جمله مسئولان غرب زده ای که از دریافت جایزه های غربی ذوق زده می شوند، فرهادی را افتخار سینمای ایران می نامند! و بدون آن که ذره ای تعقل کنند برای آثار مورد تشویق و تأیید دشمنان ما سوت و کف می زنند، تقاضا می شود که اگر نمی توانند درک و نگاه خود را به بلوغ برسانند، دیگر ژست وطن دوستی و غیرت ملی و دینی نگیرند که دروغی بیش نیست!

حسن صیاد

منبع حرف تو

انتهای پیام/

  • sanaz safaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی