جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

خاطره آقا

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ق.ظ

دریکی از سفرهای مقام معظم رهبری به جنوب کشور و بازدید از مناطق جنگی ، بعد از ورود ماشین به جاده‌ای خاکی حضرت آقا به راننده فرمودند :

یکی از شیرین ترین خاطرات حضرت آقا

به گزارش وبلاگ مرجع ایرانشهر ؛ گلستان بلاگ منتشر کرد:

 

دریکی از سفرهای مقام معظم رهبری به جنوب کشور و بازدید از مناطق جنگی ، بعد از ورود ماشین به جاده‌ای خاکی حضرت آقا به راننده فرمودند :


✨که من به رانندگی علاقه دارم و دوست دارم رانندگی کنم ، اجازه بدهید من پشت رول بشینم و آقا مشغول رانندگی شدند ! ⌛️بعداز چند دقیقه ای به یک ایست بازرسی رسیدند و آقا توقف کردند تا زنجیر را بندازند ،
سربازی که آنجا بود و ظاهرا تازه کار هم بود ، آمد جلو و عرض ادب و احترامی خدمت آقا کرد و گفت اجازه بدهید هماهنگی کنم و رفت و به دژبان گفت:

 

قربان آدم مهمی تشریف آوردند!


دژبان گفت : کیه؟


سرباز دستپاچه گفت :


نمیدونم کیه؟


ولی میدونم که خیلی خیلی مهمه !


دژبان گفت : اگه نمیشناسیش از کجا میدونی که خیلی مهمه؟


سرباز گفت :


نمی دونم کیه ولی هرکی هست آیت الله خامنه ای رانندشه


حضرت آقا از این خاطره به عنوان یکی از شیرینترین خاطراتش یاد می کنند. •

 منبع حرف تو

 انتهای پیام/

  • sanaz safaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی