جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

وبلاگ مرجع شهرستان ایرانشهر

جوان ایرانشهر

بسم الله رحمن الرحیم

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص): «إِنَّ لِلَّهِ عِبَاداً فِی الْأَرْضِ یَسْعَوْنَ فِی حَوَائِجِ النَّاسِ هُمُ الْآمِنُونَ یَوْمَ الْقِیَامَةِ ؛ اگر کسى به مسلمانان خدمت کند در روز قیامت در امان است . »

 

انتخابات هفتم اسفند ماه نمود عینی مردم سالاری دینی و روز حماسه ی بزرگ ملت ایران و نظام اسلامی و روز تحقیر استکبار از سوی مردم بود.در حوزه بزرگ ایرانشهر برای تصاحب یک کرسی بیش از 50 داوطلب متقاضی بودند که در نهایت منتخب مردم از بین 9نفر نهایی گزینش شد.

حال ضمن احترام به همه ی نامزدهاییکه خود و طرفدارانشان در رقابتی سالم. فرصت انتخابی شایسته برای مردم قائل شدند؛انجمن وبلاگنویسان ایرانشهر این پیروزی را به جناب دکترمحمد نعیم امینی فرد صمیمانه تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

اما ...

 در این پیام که سوی جمعی از وبلاگ نویسان این حوزه بزرگ مطرح می شود به جد از نماینده منتخب درخواست داریم فکری عاجل و کارگشا برای وضعیت اشتغال سالم و معیشت مردم نجیب این خطه از ایران عزیزمان عملیاتی نمایید.

آن طور که مستحضرید اعتیاد؛ تکدی گری؛ فقر، نبود فضای تفریحی مناسب، چالش های زنان خود سرپرست، بیماری تالاسمی و کمبود خون،کودکان بد سرپرست و آواره، حاشیه نشینی و حواشی اطراف آن،کمبود برخی رشته های و مدارج عالی در دانشگاه های سطح شهر و سایر موارد از جمله دغدغه های این حوزه است که متأسفانه همه این ها در پی انگ محرومیت؛ سکوت و نجابت مردم مرزنشین استان سیستان و بلوچستان به یک امر لاینحل و عادی بدل شده است که به طور حتم عزمی می طلبد از نوع نوع دوستی و ترس از مکافات عمل در پیشگاه خدای عزوجل.

همچنین تمام عزیزانی که برای مجلس ثبت نام نمودند اعم از احراز ،رد،یا تایید شدگان قطعا با یک سری افکار وبرنامه ریزی های خاص با هدف ارتقا و تحکیم شاخص های ملی ،استانی، شهرستانی گام در این راه نهاده اند..پس لازم است تمام آنچه که در ذهن داشته اند را در اختیار برنده انتخابات قراردهند وبا یک سعی جمعی به کمک نماینده مذکور بشتابند   چرا که اگر هدف  از ثبت نام  عزیزان برای تصاحب کرسی مجلس خدمت باشد: پس نباید پافشاری برای راه یابی  اشخاص مهم باشد مهم راه یافتن افکار  آن هم توسط آرای مردم به مجلس  است،که در نهایت یکنفر با یک فکر مقبول تر توسط خود مردم  به عنوان‌پیروز میدان برگزیده شده است.

وسلام

  • sanaz safaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی